Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Μη Χαθεις (προωριζετε για τραγουδι)

Τα ματια σου φωτια
Τα χειλη σου μια τεραστια αφκαλια
Εχουν καψει τη δικη μου καρδια
Ξυπναω μ'εσενα στο νου
σε βλεπω παντου...
και θελω να σου πω
ποσο σ'αγαπω....
Εισαι εσυ για εμενα αναπνοη..
Μια ζαλη μια μεθη στη ζωη...
Ενασ αγγελος που σταλθικε στη Γη....

Μη χαθεις....
Απ'τη ζωη μου μη χαθεις....
Μη φυγεις ποτε
Μη κοιταζεις το χθες
Και ζητα μου οτι θες......
Μη χαθεις.......
Το ξερω πως αυτα
Στο μυαλο μου ειναι φτιαχτα
Και ξερω πως η αληθεια πονα....
Ομως εσυ εισαι η γλθκια μου ζωη...
Και η μονη αναπνοη...

Το μονο που σου ζητω...
Ειναι να μεινεις εδω......
Εσυ εισαι το δικο μου ναρκοτικο...
και μου φτανει να σε κοιτω....
Να σε νιοθω κοντα ....
Να με ζεστενεις......
Σα φωτια.......

Μη χαθεις........(ρεφρεν)

3 σχόλια:

  1. Καταπληκτικο... Νομιζω οτι θα γινει αρκετα καλο τραγουδι! :)
    Μπραβο! *)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω Μενιουλα μ ......κ εσυ εγραψες ενα φοβερο ποιημα...που θα γινει φοβερο τραγουδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μη χαθείς φίλε μου μην σε παρασέρνει τίποτα και κανένας.....κοίτα γύρω σου....απλά κοίτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή