Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Σ'ΑΓΑΠΩ!!!!!!

σ'αγαπω σου λεω......μου απαντας....σ'ευχαριστω...κ εγω...σ'αγαπω...αλλα δε μπορω να κανω ..κατι.......
καθε μερα........το ιδιο...μεχρι που εκανα..το λαθς να σ πω οτι δε σε αγαπω...ενα ψεμα...κ μετα...το σ'αγαπω σου τελιοσε...και ας στο ξαναελεγα..παλι...και παλι...και παλι...μ ελεγες...οτι δε νιοθεις ανετα.......κ εγω συνεχιζα....και ας με πληγονομουν καθε φορα.....γιατι σ'αγαπω....και δε ειναι ψεμα......
και μια μερα....οταν μου δινεις ενα τεραστιο χτυπιμα.....θυμωνω....και δε ελγχω τα νευρα μου...και σ λεω πραγματα.....τα οποια τ μετανιωνω..την επομενη αρκιβως στιγμη...ομως ειναι αργα..δε μου μιλας ....νομιζεις πως ειναι για το καλο μου...αλλα οταν δε σου μιλαω...ειναι σα να ειμαι νεκρος.....δε μπορω να μην εισαι διπλα μου...γιατι δε εχω ξεχασει το σ'αγαπω που μου ειπες.....γιατι δε προκιτε να σε αφισω μονη σου......και μου λες οτι δε θες να ειμαι διπλα σου...με σκοτονεις...αργα...αλλα με σκοτονεις.....φευγεις απο διπλα μου...και εγω συνεχιζω......να πευτω στο απερατο κενο.....και περιμενω...μια βοηθεια.....οι δικοι μου φιλοι με συγκρατουν...για να μη τσακιστω....αλλα μονο....μια βοηθεια απο εσενα ...μπορει να με βγαλει στην επιφανεια.....η...η μεγαλητερη.....δυναμη π εχω.....να με κρατισει...και να μη πευτω...μεχρι να με βγαλεις......κ εσυ μου λες να μην ειμαι κοντα...σου...μ λες οτι ειναι δυσκολο μεχρι κ να μ μιλας......κ εγω....δε μπορω χωρις εσενα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου