Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Σ'ΑΓΑΠΩ!!!!!!3

........Και να η τριτη μερα....που δε μιλαμε.........και ενω....μου εχεις πει...πως δε θες να με ακουσεις........και εγω........προσπαθω...να το τιρησω..........αλλα τελικα ...δε τα καταφερνω....και προσπαθω ...να σε βρω...να δω τι κανεις......να εδω..εισαι..και ανταποκρινεσε......και μου λες ...οτι και εσυ αυτο πηγενες να κανεις......και ναι....μιλαμε...παλι για ωρες......που φενοντε...να περνουν...σα δευτερολεπτα.....δε καταλαβαινω..ποσο γρηγορα περναει ο χρονος μαζι σου.........και ναι ...συναιχιζουμε να μιλαμε.......και μου λες οτι πρεπει να καταλαβω....πως δε εισαι εσυ....αυτο που με κανει χαρουμενο....τοτε πως...ομως............με καποιες απλες λεξεις....μου δινεις χαρα....γιατι μου μιλας παλι...ετσι δε ειναι?Και μπορει...να χανω..καποια..καλα πραγματα....καποιες ευκαιριες.......αλλα δε με νοιαζει....γιατι μου μιλας ξανα......και εισαι...εδω......μαζι μου.....και εγω ειμαι παλι αρκετα καλα.....και μπορω να φυγω..απο αυτο το σκοτινο μερος που ημουν......ναι ...με εβγαλες....εξω....θυμασε αραγε τι σου ειχα πει μεσα απο μια παπλη φραση..ενος τραγουδιου που εγραψα..???μη χαθεις.............αλλα ακομα κατι με βασανιζει....αυτο το δε θελω να εισαι διπλα μου.....δε μπορω να το ξεχασω.....ποτε δε μου το ειχες πει ξανα.......αληθεια αυτο θες!?!?!?!

1 σχόλιο:

  1. Η επιστροφή είναι σημαντική.........εξίσου σημαντική είναι και η ανάγκη για μεγαλύτερες φιλοδοξίες και όνειρα.......αγάπα οσούς σε αγαπούν και αυτούς που θέλεις να σε αγαπήσουν......

    ΑπάντησηΔιαγραφή