Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Το ταξιδι

Ταξιδι ειπες θα πας.......θα φυγεις......θα πας σε αλλα μερη.....πιο μακρινα που η γκριζα...Αθηνα ,τα ζηλευει...... . Σε βουνα σε καμπους....που ο καθενας θα ηθελε να ειναι εκει ...γιατι...το πρασινο...της πεδιαδας και του καμπου τον γαληνευει.Εγω ομως θα ηθελα να ειμαι εκει για ενα λογο και μονο εσενα......δε με ενδιαφερει ..το γκριζο της Α8ηνας δε με ενδιαφερειτο πρασινο της εξοχης....οπου και αν ειμαι μαζι σου ειναι τελεια.....γιατι....καθε τι ασχημο....γινετε αμεσως ομορφο....μολις σε κοιταζω....
Ειπες οτι θα φυγεις ταξιδι...και το μυαλο μου ετοιμαζοταν ...να ταξιδεψει και αυτο...να ταξιδεψει μαζι σου....η σκεψη μου να ειναι διπλα σου.....και ομως τα σχεδια ανατρεπονται και δε ταξιδυεις......ομως το μυαλο μου συνεχιζει ...να ταξιδευει ακομα και αν δε εφυγες.....το μυαλο μου δε ξεχνα ....δε ξεχνα τα ματια σου...δε σε ξεχνα...ειναι παντα σε εσενα.......
Και συνεχιζω να ταξιδευω.........για να σε βρω........





what if my body..is always somewhere..???My heart my soul and my mind....is always with you......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου