Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Σ'ΑΓΑΠΩ!!!!!!2

......Μια μερα...περασε...που δε μου μιλας......και ομως ...μου φενετε...σαν ενας ....αιωνας......Μια μερα....γεματη πονο...και θλιψη......και εσυ δε εισαι εδω.......δε εισαι εδω...για να με κανεις καλητερα...αυτο που παντα...εκανες.....χωρις να το ξερεις......μου λες πως σ ειναι δυσκολο να μη μιλαμε......ομως...γιατι δε μου μιλας τοτε?γιατι ....μου λες πως ειναι για το καλο μου...μου λες πως νομιζεις πως ειναι καλητερα να σε ξεχασω......ομως...δε θελω να σε ξεχασω......και δε ειναι καλητερο......οτι και να λεω οτι και να κανω......μου λες το ιδιο.......και αυτο ειναι που με πληγονει....μου λες μια μερα ειναι και θα τα πουμε ολα απο κοντα......μια μερα...για εσενα...μια αιωνιοτητα...για εμενα....καθε ...λεπτο μακρια σου..ειναι σαν να πε8ενω...μια φορα......σαν μια ολοκληρη...ζωη..να περναει χωρις εσενα..μεσα.......γιατι......γιατι...δε μου μιλας...οσο δε μου μιλας......δε ζω......ψυχικα.....μονο σωματικα...και περιμενω μεχρι να ερθεις...αλλα αργεις...πολυ αργεις...και εγω..ακομα περιμενω......και δε ξερω...ενας φοβος μεγαλωνει μεσα πως δε θα ερθεις...και εγω...θα μεινω για παντα νεκρος........και θα συνεχισω...να περιμενω...............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου